سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست لوازم تحریر مورد نیاز پایه ابتدایی

حالا که داریم به اولین روز مدرسه نزدیک می‌شویم، باید شما و فرزندتان برای آغاز یک سال تحصیلی جدید آماده شوید. حتما یکی از کارهایی که برای آماده شدن برای سال تحصیلی جدید باید انجام دهید، خرید وسایل مدرسه است تا علاوه بر رفع نیاز به این وسایل، انگیزه درس خواندن در کودک نیز ایجاد شود. با توجه به بالا رفتن قیمت خرید وسایل مدرسه، بسیار مهم است که بر اساس بودجه‌ای که دارید و نیاز فرزند خود اقدام به خرید این وسایل کنید.

شروع سال تحصیلی جدید، هیجان‌انگیز و همراه با خرید لوازم تحریر جدید است. برای اینکه دانش‌آموزان عزیز با آمادگی کامل سال تحصیلی را آغاز کنند، بهتر است لیستی از لوازم تحریر ضروری تهیه شود. خرید وسایل مدرسه برای والدین معمولا گیج کننده است. چرا که تنوع محصولاتی که دانش آموزان به آن‌ها نیاز دارند، بسیار زیاد بوده و این موضوع ایجاب می‌کند که والدین قبل از رفتن به هر فروشگاهی، یک چک لیست مناسب از چیزهایی که نیاز دارند تهیه کنند. 

 با تهیه کردن چک لیست، در زمان و انرژی خودتان صرفه‌جویی می‌کنید. با این کار شما متوجه می‌شوید که باید به کدام فروشگاه مراجعه کنید، به دنبال چه چیزی هستید و می‌دانید که چه تعداد از هر وسیله‌ای را باید خریداری کنید. در ادامه، لیستی از لوازم تحریر مورد نیاز برای پایه ابتدایی را همراه با تصاویر ارائه می‌دهیم:

لوازم تحریر پایه:

مداد: مدادهای HB برای نوشتن و نقاشی مناسب هستند. بهتر است مدادهایی با کیفیت خوب و نرمی مناسب انتخاب شوند تا دست کودک خسته نشود.

پاکن: پاکن‌های باکیفیت و نرم برای پاک کردن خطاها بدون آسیب رساندن به کاغذ مناسب هستند.

مداد تراش: مداد تراش‌های تیز و با کیفیت برای تیز کردن مدادها به صورت مداوم ضروری هستند.

خط‌کش: خط‌کش‌های ساده و شفاف برای رسم خطوط مستقیم و اندازه گیری مورد نیاز هستند.

قیچی: قیچی‌های نوک گرد و با تیغه‌های مناسب برای کودکان، برای برش کاغذ و کارهای دستی استفاده می‌شود.

چسب مایع: چسب مایع برای چسباندن کاغذ و مقوا کاربرد دارد.

لوازم تحریر تکمیلی:

دفتر: دفتر مشق با خطوط مناسب برای نوشتن و دفتر نقاشی برای فعالیت‌های هنری ضروری هستند.

ماژیک‌های رنگی: ماژیک‌های رنگی برای نقاشی و رنگ‌آمیزی تصاویر استفاده می‌شوند.

مداد رنگی: مدادهای رنگی برای نقاشی و رنگ‌آمیزی جزئیات تصاویر کاربرد دارند.

پاستل: پاستل‌ها برای نقاشی و ایجاد رنگ‌های زنده و روشن استفاده می‌شوند.

جامدادی: جامدادی برای نگهداری از لوازم تحریر و جلوگیری از گم شدن آن‌ها استفاده می‌شود.

کیف مدرسه: کیف مدرسه برای حمل لوازم تحریر و کتاب‌ها به مدرسه استفاده می‌شود. بهتر است کیف مدرسه‌ای انتخاب شود که سبک، راحت و با اندازه مناسب باشد.

نکات مهم در خرید لوازم تحریر:

برچسب زدن لوازم تحریر: به احتمال زیاد ده‌ها دفترچه و مداد و خودکار یکسان که برای دانش آموزان دیگر هستند، در کلاس درس فرزند شما وجود خواهند داشت. شما باید مطمئن شوید که فرزند شما وسایل مدرسه خود را گم نمی‌کند، چون به هر حال هزینه زیادی را برای خرید این وسایل مدرسه صرف کرده‌اید. 

برای این کار، می‌توانید بر روی اکثر لوازم مدرسه کودک خود مانند خودکار، مداد و جامدادی و حتی کتاب‌ها و دفترها، برچسب بزنید. روی برچسب نام فرزند خود را بنویسید تا در صورت گم شدن و یا جابجا شدن وسیله‌ها، فرزند شما به راحتی بتواند آن‌ها را پیدا کند. 

بررسی کیفیت: فقط کافیست در هنگام خرید وسایل مدرسه، کمی‌ به آینده هم فکر کنید. اگر وسایل مدرسه با کیفیتی بخرید که بیش از یک سال تحصیلی دوام و طول عمر داشته باشند، می‌توانید بسیار در هزینه خودتان صرفه‌جویی کنید. در واقع، شما باید برای خرید وسایل مدرسه، به این وسیله‌ها به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید. 

نظرات کودک: در هنگام خرید، نظر کودک خود را نیز در نظر بگیرید تا به لوازم تحریر علاقه‌مند شود. زمانی که کودک آنچه را که به آن علاقه دارد را تهیه کنید، انگیزه او برای درس خواندن و انجام فعالیت های مدرسه بیشتر خواهد شد. 

 

 

نکته: این لیست تنها یک راهنما است و ممکن است بسته به نیازهای مدرسه و معلم، لوازم تحریر دیگری نیز مورد نیاز باشد. بهتر است قبل از خرید، لیست کامل لوازم تحریر مورد نیاز را از مدرسه دریافت کنید. اگر نمیدانید که از کجا لوازم تحریر با کیفیت، زیبا و مقرون به صرفه تهیه کنید و یا اینکه می خواهید بدون آنکه از خانه خارج شوید و در بازار های شلوغ سرگردان شوید، وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید؛ به شما خرید از فروشگاه تخصصی لوازم تحریر برایتو را پیشنهاد می کنیم. 

فروشگاه اینترنتی برایتو فعال در زمینه پخش لوازم التحریر عمده و همچنین فروش جزیی، ملزومات اداری با ارسال رایگان در تهران خدماتی نوین را جهت خریدی آسان، با کیفیت و قیمت مناسب در بستر اینترنت برای شما عزیزان فراهم نموده است و این خدمات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر برایتو توسط کادری مجرب هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس می باشد. تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد. که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.